Copy/paste

Eerst was er dit stuk uit De Morgen:

Wat nog niets met de overig uitstekende film (jaja, ik heb hem al gezien) The Social Network te maken had, maar gewoon een geniaal idee was, dat perfect is uitgevoerd, en nu een hilarische wekelijkse rubriek is geworden. En wij hadden het ook al gepikt van de RTBf, maar waren dan nog zo eerlijk om dat toe te geven.
Daarna kwam Humo met deze cover:
Wat natuurlijk niet meer echt bijster origineel was, maar het idee sloot wel naadloos aan bij het onderwerp van het coververhaal, wat een straf stuk was. Dus tot daar kan ik nog volgen.
Daarna kwam Focus Knack met deze cover, waarvan ik spijtig genoeg geen afbeelding in hogere resolutie vind:
Euh, creativiteit iemand?
En vandaag dropt tv-zender Acht dit persbericht in mijn mailbox:
Ik vind dit niet meer leuk.

3 Reacties op “Copy/paste

Geef een reactie

