Upgrade my skills

Ik zeg al jaren dat ik het ga doen, maar het komt er nooit van. Deze vacature wrijft me nog eens in mijn gezicht dat ik dringend moet leren filmen en monteren. Alle tips zijn welkom.

2 Reacties op “Upgrade my skills

  1. Dag Brecht,
    ik heb samen met een beroepsfotograaf een boek gemaakt over vergeten kroegjes en cafes met in West- en Oost-Vlaanderen. Het uitgangspunt is heel apart. Het voorwoord werd geschreven door Wim Opbrouck.Op 5 okt. om 20.00 uur geven we in De Standaard Boekhandel een voorstelling van het boek met moderator. Graag hadden we je hierop uitgenodigd.
    Laat iets horen als je erbij kunt zijn.Ronny, Piet Gein, Roeselare.

  2. @ Ronny: Lijkt een geweldig idee en boek! Ik zou het tof vinden om er te zijn en doe mijn best, maar gewoonlijk zit ik tot rond 19 uur in Brussel… Ik zie wat ik kan doen! Veel succes! Brecht

Geef een reactie

