Aquariva by Marc Newson

Als ik ooit de Lotto win, koop ik een boot. En als ik een boot koop, koop ik een Riva, een Italiaans merk met een prachtige geschiedenis dat al sinds het einde van de 19e eeuw schitterende modellen bouwt. Hun classic is de Riva, die ze nu hebben laten onder handen nemen door de ultrahippe Australische designer Marc Newson. In september beschikbaar maar in amper 22 exemplaren. Ik hoop u binnenkort op dat van mij (wellicht een modelbouw-exemplaar) een drankje te kunnen presenteren.

Een Reactie op “Aquariva by Marc Newson

Geef een reactie

