Alles is een verhaal – Jean Philip De Tender

Eén van de meest aangename mensen die ik heb leren kennen tijdens die drie jaar dat ik de media voor De Morgen van zeer nabij heb gevolgd was Jean Philip De Tender, toen al en nu nog altijd (op zich al een stunt) netmanager van één. Toen ik hem ging interviewen stootte ik op zijn fantastische blog, die, zo heb ik na mijn reis gemerkt, nogal opvallend ge-update is (JP was er één van de eerste bij en loopt mijns inziens altijd een stukje voor op dat vlak). Ik heb hem toen tijdens dat interview laten reageren op quotes uit zijn eigen blog, wat best grappig en interessant was. Op de blog van Pietel ontdek ik nu dat hij ook een boek uit heeft. Het heet ‘Alles is een verhaal’ en het ligt in het verlengde van zijn blog, maar dan op papier. Uitgegeven bij Lannoo. Ik kan niet wachten tot het op mijn nachtkastje ligt.

Geef een reactie

