Uphigh Collective – Blend (live on Stubru)

Ik was nauwelijks één week in het land toen ik een interview had met Adriaan ‘DJ Loveboat’ Van den Hoof. Die zei me de piepjonge band Uphigh Collective te checken, wat ik wegens de jetlag en duizend en één miljoen dingen te regelen helemaal vergeten was. Tot ik eerder deze week via Facebook een filmpje doorgestuurd kreeg van my homie Mr. Mungus en ik er nog eens aan herinnerd werd. Maak u zelf een theetje klaar en geniet.

Een Reactie op “Uphigh Collective – Blend (live on Stubru)

Geef een reactie

