I Want Those: Nike Air 180 Lunar

Toen ik dertien was, was ik lid van de Roeselaarse atletiek-club. Ik zal nooit de dag vergeten waarop de beste loper van de groep de kleedkamer binnenstapte met witte Nike Air 180’s aan zijn voeten. Tot dan had ik met mijn geel-blauwe Huarache’s de coolste sneakers in de kleedkamer, maar dat was vanaf die dag gedaan. De voorbije jaren zag je vaak heruitgaves van die witte 180’s, met wat blauw en roze, en telkens stond ik te twijfelen om ze te kopen.

In Kota Kinabalu, een leuke stad op het eiland Borneo in Maleisië, heb ik nieuwe loopschoenen gekocht: Nike Lunarlites. Zelden ben ik zo tevreden geweest met een paar loopschoenen. Ze zien er niet alleen smooth uit, ze lopen ook lekker en nog niet één keer had ik pijn aan de knieën.

Nike brengt nu die originele 180’s uit 1992 opnieuw uit met nieuwe technologieën eraan toegevoegd, zoals de zool van die Lunarlites die ik zo fantastisch vind. I Want Those! En nog geen klein beetje!

Geef een reactie

