Monocle goes Cannes

Afbeelding 4
In die drie jaar dat ik de mediasector voor De Morgen volg ben ik vier keer naar de MIP-tv-beurs in Cannes geweest, die twee keer per jaar plaats vindt. Voor wie niet genoeg had aan mijn stukken en ook eens wil zien wat daar precies gebeurt en waarover daar onderhandeld wordt heeft mijn favoriet magazine Monocle een videoreportage gemaakt, die je hier kan zien. Het is trouwens ook een mooi voorbeeld van wat tijdschriften met hun website kunnen doen om ook daar een interessante media-ervaring te creëren die aansluit bij die uit hun blad, iets waarmee de meeste tijdschriften geen raad weten.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s