Tune of the Day: Black Eyed Peas – I Gotta Feeling

De eerste keer vond ik het een verschrikkelijk afschuwelijk nummer. De tweede keer begon ik erover na te denken als ‘toch weer goed gevonden’. De derde keer was ik verkocht. Afgelikt. Plat. Overgeproduced. Kortom, alles wat een partybom moet zijn🙂

4 Reacties op “Tune of the Day: Black Eyed Peas – I Gotta Feeling

  1. De reactie zijn duidelijk verdeeld. Ik huiver ook wanneer ik dit op de radio hoor. Een echt overproduced kut nummer dat daarna wel in je kop blijft zitten en waar je jezelf uiteindelijk op betrapt dat je aan het meezingen bent.
    BEP zijn nu echt wel een pop-band geworden, de vergelijking met bvb de pussycut girl blijft niet ver uit.
    Geef mij dan maar hun eerste album ‘Behind The Front’ zonder Fergie en met dope tracks als Karma en Joints & Jam.

Geef een reactie

