Trailertrash: TRON LEGACY

Vorig weekend heb ik met Ice Age 3 voor het eerst een 3D-film in de bioscoop gezien. En ik moet zeggen: ik vond de ervaring bijzonder aangenaam. Al had ik soms het gevoel dat het verhaal deze keer op de tweede plaats kwam en dat de makers vooral geprobeerd hebben de grenzen van de nieuwe technologie af te tasten, om te laten zien wat voor moois ze allemaal uit hun tekentafels en computers konden halen. Hoe dan ook, ik kijk ondertussen al likkebaardend uit naar Tron Legacy, een 3D-remake van de klassieker uit 1982, destijds de eerste echte animatiefilm die met computers werd gemaakt. En net als toen doet Jeff ‘The Dude’ Bridges opnieuw mee. De trailer ziet er alleszins al erg veelbelovend uit.

Een Reactie op “Trailertrash: TRON LEGACY

Geef een reactie

