Soulwax op BBC’s Culture Show

Ze leveren fijn werk bij Canvas, maar het soort verfrissende minidocu’s waarmee de Culture Show op BBC regelmatig uitpakt, durven of kunnen ze op Vlaanderens meerwaardezender in geen enkel programma brengen. Bijna twee jaar geleden nam presentator Nihal de Eurostar richting mijn hometown, om er ‘the brothers Duwalie‘ op te zoeken en te portretteren. Destijds heb ik op de BBC enorm genoten van die zeven minuten fantastische tv, en terwijl ik zopas op zoek was naar beelden van de set van TooManyDJ’s op Glastonbury (die ik nog niet heb gevonden, jammer genoeg) stootte ik op the tube nog eens op de korte documentaire. Het blijft geweldig om die BBC-man in het Engels de soulwax-broers te zien interviewen op de Beestenmarkt. At your service, voor iedereen die het toen ‘net gemist’ heeft.

4 Reacties op “Soulwax op BBC’s Culture Show

  1. Pingback: Soulwax « Biblog Lommel

  2. Pingback: Appelogen » Soulwax op The Culture Show van BBC

Geef een reactie

