Cannes – Vijfde impressie

Met een heel klein beetje geluk kan ik zaterdagochtend, net voor ik naar het vliegveld vertrek, nog het seminarie van Apple meepikken. In de aankondiging in het programmaboekje lees ik over wat ze gaan vertellen:

‘The balance of power has shifted and consumers are the new marketers. They are increasingly the mouthpiece and amplification for brands, not only through their active use of content, but also by creating their own all-embracing personalised fees of channels which only include the family, friends, associates, organisations, information and brands they choose to engage with.’

Kenson bewijst in zijn tweede blogpost (die met die Kodak) hoe hij even marketer voor Panasonic speelt (in de eerste trouwens ook voor Nike, maar minder in your face). Ik geloof hem. Volgende week koop ik zo’n ZS3.

4 Reacties op “Cannes – Vijfde impressie

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s