Cannes – Vijfde impressie

Met een heel klein beetje geluk kan ik zaterdagochtend, net voor ik naar het vliegveld vertrek, nog het seminarie van Apple meepikken. In de aankondiging in het programmaboekje lees ik over wat ze gaan vertellen:

‘The balance of power has shifted and consumers are the new marketers. They are increasingly the mouthpiece and amplification for brands, not only through their active use of content, but also by creating their own all-embracing personalised fees of channels which only include the family, friends, associates, organisations, information and brands they choose to engage with.’

Kenson bewijst in zijn tweede blogpost (die met die Kodak) hoe hij even marketer voor Panasonic speelt (in de eerste trouwens ook voor Nike, maar minder in your face). Ik geloof hem. Volgende week koop ik zo’n ZS3.

4 Reacties op “Cannes – Vijfde impressie

Geef een reactie

