Cannes – vierde impressie

DSC09188

Gisteren een fijn interview op een zonnig terrasje gedaan met Stef Selfslagh en Grégory Titeca, respectievelijk creatief directeur bij Boondoggle en Happiness, dat morgen verschijnt in Media.com. Beide bureaus hebben tot dusver maar liefst elk vijf gouden leeuwen gewonnen. Boondoggle voor hun campagne met bannerconcerten voor Axion, Happiness met campagnes voor Toyota en de Ouders van Verongelukte Kinderen. Gisteren mochten Stef, Pieter en co nog eens het grote podium op voor nog twee gouden leeuwen in de categorie Cyber. Na afloop van de prijsuitreiking in elke categorie wordt ook een top drie van Agency of the Year bekend gemaakt. Wie het meeste punten heeft verzameld, komt op nummer één. De altijd charmante presentator van het festival zei: ‘On third place, Boondoggle from Leuven, Belgium.’ Maar op het scherm verscheen Goodby Silverstein & Partners uit San Francisco, de echte nummer één. Als nummer één kwam Boondoggle tevoorschijn. Dus zei hij: ‘Oh, so Boondoggle is the agency of the year.’ En dan bedacht hij dat het scherm fout was en zei hij: ‘Oh no, the real winner is Goodby Silverstein & Partner. Sorry to the guys from Boondoggle for the heart attack…’

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s