iPhone 3GS

Afbeelding 3

Na een half jaar met mijn iPhone te hebben rondgelopen, ben ik een paar weken geleden opnieuw op mijn ouwe vertrouwde Sony Ericsson overgeschakeld. Omdat ik me teveel ergerde aan een aantal kleine, vanzelfsprekende dingen die de iPhone niét kon, zoals het doorsturen van sms-berichten en het niet kunnen versturen of ontvangen van nummers als visitekaartjes. Hoe fantastisch het toestel voor de rest ook was. Vanavond heeft Apple zijn nieuwe iPhone voorgesteld. De stomme beperkingen zijn eruit, de camera heeft eindelijk drie megapixels, het toestel werkt sneller (wat ook nodig was) en kan tal van kleine dingen meer, waardoor deze iPhone, eigenlijk de derde al, volgens mij de eerste echte goede lijkt. Heel veel mensen hebben zich laten leiden door de hype en wilden koste wat het kost het hebbeding hebben, waardoor ze, mede door het achterhaalde verbod op koppelverkoop in ons land, veel te veel geld betaald hebben voor een schitterend toestel, waar nog veel aan schortte. Omdat ze zoveel hebben moeten dokken, zullen de meesten van hen het er wellicht niet meer voor over hebben om de nieuwe te kopen. Diegenen met het meeste geduld worden beloond. Bekijk de Guided Tour.

Een Reactie op “iPhone 3GS

  1. Dit lijkt inderdaad de eerste iPhone “as it really should be”. Maar dat neemt natuurlijk niet weg dat het ook nog wel snor zit voor de huidige iPhone-gebruikers. De upgrade naar de iPhone OS 3.0 volgende week maakt ook voor hen veel goed.

    Nu rest ons alleen nog de vraag hoe de iPhone G3 S hier verdeeld zal worden. En of Mobistar de eerste zal zijn die het aandurft om koppelverkoop toe te passen sinds de Europese beslissing. Niet dat ik daar veel zin in heb, want ik heb geen goesting om mij te binden aan een provider die voor z’n huidige iPhone-abonnementen al veel te overpriced is. Zeker in vergelijking met T-Mobile in Nederland. Mobistar heeft bovendien nog steeds géén inspanningen gedaan om Visual Voicemail werkend te krijgen op hun netwerk.

Geef een reactie

