Wim Walraevens en Kurt Tuypens verlaten Duval Guillaume

Wim Walraevens en Kurt Tuypens, allebei managing partner bij Duval Guillaume, verlaten het beroemde reclamebureau. Walraevens en Tuypens stonden aan de wieg van Duval Guillaume E, de voormalige dochter van het bureau dat zich vooral toelegde op internetcampagnes. Het duo gaat in de nabije toekomst een nieuw digitaal project opstarten.
Het bureau verstopt dat nieuws in een persbericht dat ik zopas heb ontvangen en dat als titel heeft: ‘Duval Guillaume rondt integratietraject af’. Tja, zo kan je het ook noemen, als een pak mensen (Walraevens en Tuypens vertrekken zelf, maar een paar andere digitale boys werden ontslagen) aan de deur worden gezet. Daarover echter geen woord in het persbericht.

3 Reacties op “Wim Walraevens en Kurt Tuypens verlaten Duval Guillaume

  1. Brecht, een telefoontje en je krijgt alle achtergrond die je relevant acht. Ik probeer niets weg te stoppen in een pers bericht. Ik communiceer transparant met al onze medewerkers en klanten. De ontslagen die vallen zijn uiteraard de consequentie van de crisis en de noodzaak tot versnelde herstructureringen. Je kan me bereiken als je meer toelichting wil.
    Mijn gebruikelijk nummer is tijdelijk gestoord.mail me en ik stuur je mijn nummer.
    Groeten, A

  2. Pingback: Wim Walraevens en Kurt Tuypens verlaten Duval Guillaume toch (nog) niet « Brechtdc’s Blog

Geef een reactie

