Nieuwe commercial Cadbury

Net ergens een nieuwe reclamespot voor het chocolademerk Cadbury gevonden. Alweer hilarisch. Met de vorige won reclamebureau Fallon, dat kantoren heeft in Londen, Minneapolis, Sydney en Tokio, vorig jaar de Grand Prix in Cannes. Dat is de hoogste prijs die je op het wereldberoemde reclamefestival kan winnen. In de clip drumt een gorilla op In The Air Tonight van Phil Collins. Het enige nadeel aan de geweldige spot is dat zeer weinigen weten dat het eigenlijk een filmpje voor een chocolademerk is. Zo kondigde Erik Van Looy het vorige week in De Slimste Mens nog aan als de (officiële) videoclip van het nummer. In ons land kent haast niemand Cadbury. Tot voor kort verkochten ze de lekkere repen van het merk wel nog in de Carrefour Express vlak bij de redactie van De Morgen, die we nog altijd ‘den Unic’ noemen. Maar spijtig genoeg zijn ze ook daar verdwenen.
Hoe dan ook, hierbij eerst de nieuwe en daaronder de oude spot:

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s