Zoek de tien verschillen: Nostalgie versus Donna

Opvallend.

In De Standaard van dinsdag:

nost-donna-gva

En in De Standaard van zaterdag:

de_standaard_20090110_p22_568549125

Zoek de tien verschillen…

3 Reacties op “Zoek de tien verschillen: Nostalgie versus Donna

  1. In de krant van gisteren heb ik een stukje gebracht met de reden hoe het kwam. De juridische dienst van de VRT heeft aan radio Nostalgie gevraagd niet langer de naam en het logo van Donna te gebruiken.
    Vind ik het goed? Tja, de reactie van de VRT was te verwachten. Vreemd dat ze zich vooraf niet ge├»nformeerd hebben. Of misschien hebben ze gedacht: zo lang er geen reactie komt, kunnen we er maar van profiteren. Hoe dan ook, de advertentie was wellicht wel erg effectief, maar persoonlijk vind ik ze niet erg creatief…

  2. Ik was de advertentie ook tegenkomen. Ik vind het wel een beetje raar dat de VRT hier zo op reageert. Een concurrent mag tenslotte vermeld worden in een reclameboodschap zolang men feiten aanhaalt. Zeker met het merk ‘Donna’ doet men hier toch weinig kwaad denk ik.

Geef een reactie

