Apple-ideeën gezocht

In onze mediabijlage van vrijdag bij De Morgen wil ik een kort stukje brengen waarin ik vijf producten of toepassingen opsom die Steve Jobs – euh – Phil Schiller gisteren wél had moeten voorstellen: een iPhone met een betere batterij, tv-programma’s ook in België via iTunes verkrijgbaar… Zo zoek ik er nog meer. Alle tips zijn welkom!

11 Reacties op “Apple-ideeën gezocht

  1. iPhone Nano, iPhone 3G met 4GB voor mensen die zoveel ruimte niet nodig hebben, nieuwe Mac Mini, Apple Home Server als antwoord op de WHS van Microsoft, nieuwe iMac’s (met quadcore), iPod Touch met groter scherm?, Nike Run app voor iPod Touch / iPhone, netbook van Apple, 30″ LED display (yeaaahh),…

    Genoeg materiaal zo🙂 ?

  2. Vreemd dat Apple nog altijd niet op de netbook-kar springt: ik ken heel wat mensen (including me) die op een opvolger van de 12′-powerbook zitten te wachten! Een mini-laptop met een goeie resolutie…

  3. iTablet (iets tussen iPhone en MacTablet)
    Iphone Nano
    Nieuwe iMacs
    Nieuwe Mac Mini’s
    Samenraapsel Airport Extreme/Slingbox/AppleTV/Boxee tot een geheel.

    Los daarvan. De iLife en iWork updates zijn anders wel mooie additions. ’t Zal een jaar van ‘evoluties’ worden ipv revoluties.

  4. Ik vind de DRM-update ook redelijk impressive. Een samenraapsel zoals hierboven omschreven zal ik ook niet afslaan. Maar dan moet het hier natuurlijk wel beschikbaar zijn, en moeten onze providers mee willen.

  5. >Mini -12 inch or less- notebook, mag tablet zijn.🙂

    >betaalbaar scherm voor itv uitbreiding -lees de imac van de apple tv, scherm included-

    >video voor europa -al omzeilen wij dat hier mooi door us based account-

    >draadloos syncen van iphone zonder me.com abo

    >deftige muis… of afzonderlijke touchpad

  6. @ all: Heel erg bedankt voor de vele nuttige tips. Ik heb er een aantal zaken uitgehaald. Is een leuk stukje geworden, vind ik. Verschijnt vrijdag in Media.com bij De Morgen. Thanx! BDC

Geef een reactie

