Zonde van de Zendtijd (deel 2)

Nadat ik een drietal fragmenten had gezien op de persconferentie, een week of drie geleden, waren de verwachtingen hoog voor Zonde van de Zendtijd. In dat nieuwe, satirische programma zouden droge komieken Henk Rijckaert en Bert Gabriëls de media een eigen spiegel voor houden. Gisterenavond ging de show in première op Canvas. Wel, op geen enkel moment was ik ontgoocheld. Integendeel, ik heb me een deuk gelachen. Zeker toen de twee in het kader van de zogenaamde Pax Media met eerst een wagen en, toen dat niet mocht, met twee fietsjes wilden deelnemen aan de kerstparade van vtm. Hilarisch. Voor wie het gemist heeft alvast een bijzonder grappig fragment:

3 Reacties op “Zonde van de Zendtijd (deel 2)

  1. Je pennenvrienden bij De Standaard noemen het programma “vermoeid en flauw”. Los van de taalfout zijn we het oneens met die mening en sluiten we ons volmondig aan bij jouw deuk.

  2. Pingback: Is Brecht Decaestecker een copycat? at bedot

  3. Dat het logo van MNM verdacht veel lijkt op dat van AVM, heb ik inderdaad op de blogsite bedot.be ontdekt. Dat de jingles overgekocht waren van KiisFM, wist ik al veel langer. Dat staat niet alleen op tientallen blogsites, iederéén was er in de mediawereld over bezig. Alleen zag ik er geen verhaal in, tot ook de link met het logo opdook. Ik mag zeggen dat ik alles behalve dat verhaal gecopypast heb, maar dat ik het heb uitgewerkt in een nieuw, journalistiek stuk. Dat de bron niet vermeld is, was zeker niet kwaad bedoeld. Het had inderdaad gemogen. En volgende keer doe ik het. Beloofd.

Geef een reactie

