Rumours – Keep it Going

mstrkrft1

Liep vanmiddag op Youthwatching ’09 Bart Roman van Culture Club tegen het lijf. Ik weet niet of al de namen al geconfirmeerd zijn, dus vergeef het mij én hem mocht één ervan zijn kat sturen, maar Bart vertelde me wie de komende maanden allemaal achter de ones and two’s van de Club zou staan: Mr. Oizo, Surkin en Fake Blood. Ik weet nog altijd niet wie nu precies achter de naam Fake Blood schuilt (volgens geruchten zouden het de Dewaelebroers kunnen zijn), maar feit is dat de band met ‘Mars’ de dancetrack van de voorbije maanden uitbracht. En dat was nog niet al het heuglijke nieuws dat Bart aan mijn neus hing. Naar het jaarlijkse verjaardagsfeest van de Culture Club – in 2009 vieren ze hun zevende verjaardag aan de Gentse Afrikalaan – zou dit keer MSTRKRFT (foto) en Tocadisco afzakken. Whoa!

Geef een reactie

